آفتاب
گزارش سازمان امداد و نجات؛

وقوع ۶۰۱ حادثه در کشور/انتقال ۳۶۶ مصدوم به مراکز درمانی

وقوع ۶۰۱ حادثه در کشور/انتقال ۳۶۶ مصدوم به مراکز درمانی

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۶۰۱ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: یک‌هزار و ۳۰۵ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۷۸ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۳۰۷ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۲ مورد شهری بوده است، اظهارکرد: به علاوه ۲۱ مورد از مجموع حوادث گذشته مربوط به آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۷ مورد کوهستان، ۱۳ مورد ساحلی و دریایی، ۹ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک‌‌هزار و ۸۶۰ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۸۷۷ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۴ تن در حوادث شهری،  ۲۵ تن در کوهستان، ۱۴ تن در حوادث دریایی و ساحلیف ۹ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی یک‌هزار و ۸۱۲  تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۸۴۴ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۳ تن در حوادث شهری، ۲۱ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث ساحلی و دریایی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۷۸ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۴۶۴ تن نجات یافتند که ۳۶۶ تن به مراکز درمانی منتقل و ۹۸ تن سرپایی درمان شدند.

کد N870305

وبگردی