آفتاب
خضری به ایسناخبر داد:

پیگیری طرح نحوه برخورد با پزشکان زیر‌میزی‌بگیر با همکاری مجلس و وزا

پیگیری طرح نحوه برخورد با پزشکان زیر‌میزی‌بگیر با همکاری مجلس و وزا

یک عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از پیگیری طرح نحوه برخورد قانونی با پزشکان زیرمیزی‌ بگیر با همکاری مجلس و وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ پدیده زیرمیزی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است و وزارت بهداشت و مجلس هم عزم‌شان جزم است تا برخورد با این موضوع موضوع به صورت قانونی درآید.

وی با اشاره به پیگیری سازمان نظام پزشکی درباره‌ برخورد با پدیده‌ زیرمیزی اظهار کرد: اگر نظام پزشکی بتواند سریع‌تر این کار را انجام دهد قطعا در کارنامه‌ خودش برگ درخشانی است. اما به هر حال این طرح در دستور کار مجلس و وزارت بهداشت قرار دارد.

وی با تاکید بر این‌که «نظارت یکی از وظایف ذاتی مجلس و وزارت بهداشت است» گفت: برخی از کارها برون‌سپاری شده است، حتی یک سری خدمات 14گانه هم تعریف شد که در همین زمینه نظارت بر بحث پرونده‌های زیر میزی به نظام پزشکی ارجاع شد و سامانه تلفنی هم دراین راستا راه‌اندازی شد.

این عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس خاطرنشان کرد:‌ سازمان نظام پزشکی باید در این خصوص تعداد افرادی که مشخص شدند را صریحا اعلام کند تا برخورد با آن‌ها به طور جدی انجام شود.

انتهای پیام

کد N854846

وبگردی