آفتاب
گزارش خبری/

دستاوردهای میدانی ارتش سوریه در نبرد با تکفیری ها در مناطق مختلف

دستاوردهای میدانی ارتش سوریه در نبرد با تکفیری ها در مناطق مختلف

ارتش سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف این کشور دستاوردهایی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های سوریه، نیروهای ارتش سوریه در ادامه نبرد با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف این کشور موفقیت هایی را در عرصه میدانی کسب کردند. این نیروها در حومه حمص، ادلب، حلب، درعا و قنیطره ضربات مهلکی را به گروه های داعش و جبهه النصره وارد کردند.

در حملات هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در مناطق مذکور دستکم ۴۰ فرد مسلح به هلاکت رسیدند و چند خودروی زرهی مجهز به تیربارهای سنگین در حومه جنوبی الحسکه منهدم شد.

در حومه شهر تدمر نیز یگان های ارتش سوریه با داعشی ها در منطقه الصمامات و روستاهای البیضاء و ام التبابیر درگیر شدند. تروریست ها در این مناطق نیز متحمل خسارت های سنگینی شدند.

در روستاهای رجم القصر و ام صهریج در شرق حمص شماری از تروریست ها کشته و زخمی و تجهیزات نظامی شان منهدم شد. در غوطه شرقی دمشق نیز حمله به مواضع تروریست های تکفیری هلاکت چند تروریست را در پی داشت که برخی از آنها تابعیت اردنی داشتند.

تروریست های تکفیری در این منطقه تحت تاثیر گروه های تروریستی جبهه النصره و جیش الاسلام قرار دارند که از سوی ترکیه و عربستان حمایت مالی و تسلیحاتی می شوند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با همکاری مقاومت لبنان در نبرد با تکفیری ها در مرزهای دو کشور توانستند کنترل برخی مناطق جرود الجراجیر در القلمون را برعهده بگیرند و تروریست های جبهه النصره در این منطقه را قلع و قمع کنند.

ارتش سوریه در درعا نیز ۳ دستگاه خودروی گروه های تروریستی که متعلق به اردن و رژیم صهیونیستی بودند و از طریق اردن وارد درعا شده بودند منهدم کردند. درعا که مرز میان اردن و سوریه به شمار می رود یکی از نقاط نفوذ تروریست ها از خاک اردن محسوب می شود.

تروریست ها پس از آموزش نظامی در اردن و با هماهنگی موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) و نهادهای اطلاعاتی ترکیه، قطر، عربستان، آمریکا، انگلیس و فرانسه وارد اراضی سوریه می شوند.

از استان السویداء نیز خبر می رسد که یگان های ارتش سوریه با همکاری گروه های مردمی در مقابل حملات داعشی ها ایستادگی کردند و توانستند چند خودروی زرهی این گروه تروریستی را منهدم کنند. تروریست ها در این استان نیز دچار تلفات جانی شدند.

کد N852549

وبگردی