آفتاب

حزب‌الله: مقاومت رویای دست نیافتنی ائتلاف ضد داعش را محقق کرد

حزب‌الله: مقاومت رویای دست نیافتنی ائتلاف ضد داعش را محقق کرد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه دستاوردهای مقاومت در قلمون و ارتفاعات عرسال برای تمامی وطن است، گفت: مقاومت در لبنان توانسته به دستاوردهایی علیه تکفیری‌ها برسد که ائتلاف ضدداعش از دستیابی به آن ناتوان مانده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان طی مراسمی به مناسبت میلاد امام مهدی (عج) گفت: دستاوردهای مقاومت در قلمون و عرسال برای تمامی وطن است برای همین مورد استقبال گروه‌های مردمی و سیاسی و تمامی طوایف و مذاهب قرار گرفته است.

وی افزود: لبنانی‌ها در برابر جامعه جهانی و ائتلاف ضدداعش به ریاست آمریکا به این مساله مباهات می‌کنند که مقاومت در لبنان توانسته به دستاوردهایی علیه تکفیری‌ها دست یابد که ائتلاف از تحقق آن عاجز مانده است. همچنین ائتلاف نتوانسته مانع پیشروی داعش و تروریسم تکفیری شود. اما مقاومت پیشروی تروریسم را متوقف کرده، گذرگاه‌ها را بر تروریست‌ها بسته و مقرات را بر سر آنها خراب کرده است.

قاووق خاطرنشان کرد: پیروزی‌های مقاومت در قلمون و عرسال توطئه‌گران در داخل را رسوا کرد. کسانی که مردم را از نظر مذهبی تحریک می‌کنند میانه‌رو نیستند؛ چراکه تحریک مذهبی و دینی شدیدتر و بدتر از قتل است و این یک اقدامی مثل اقدامات داعش است.

وی گفت: تکفیری‌ها خطوط قرمزی را ترسیم کردند که از آنها حمایت کند اما قهرمانان مقاومت از تمامی خطوط قرمز تجاوز کرده و تکفیری‌ها را شکست دادند و تهدید را از ارتش و مردم و مقاومت دور کردند. آنها همچنین ضربه دردناک، استراتژیک و تاریخی به طرح تکفیری در لبنان و کشورهای حامی این طرح زدند تا ثابت کنند که این کشور مقر و گذرگاه تروریسم تکفیری نیست.

انتهای پیام

کد N848769

وبگردی