آفتاب

دیدار با خانواده یک شهید خبرنگار جنگ تحمیلی

دیدار با خانواده یک شهید خبرنگار جنگ تحمیلی

معاونت تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه به همراه اعضای این سازمان با خانواده خبرنگار شهید «داریوش باقی‌زاده» دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا،در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی، معاونت تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه شهدا بخاطر ادامه این انقلاب جان خود را از دست دادند گفت: پایداری انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) به برکت خون شهداست و دشمنی غرب با ایران به سبب همین نهضت است و هر فرد و یا نهضتی که فاقد تفکر و اندیشه اسلامی باشد همانند نهضت ضد استعماری مصدق شکست خواهد خورد.

وی دادامه داد: دشمنی غرب بخاطر مسائل هسته‌ای نیست چرا که آنها با اصل نهضت امام مشکل دارند و هرچه که باعث پیشرفت نظام شود را بهانه قرار می‌دهند. یادمان باشد که مذاکرات بد به معنای پایمالی خون شهداست.

در ادامه این دیدار احمد باقی،برادر شهید و استاد دانشگاه امام حسین(ع) نیز گفت: ما از مذاکرات با آمریکا خاطرات تلخی داریم بنابراین باید از موضع اقتدار مذاکره کرد.مسئولین ما بعضا با اینکه امام و جنگ را درک کرده‌اند اما متاسفانه از فرمایشات امام در این برهه حساس بخوبی پیروی نمی‌کنند.

شهید داریوش باقی زاده متولد 1336 در اراک از شهدای خبرنگار ایران اسلامی است که در منطقه عملیاتی شلمچه و 23 دی‌ماه 1365 به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

کد N847623

وبگردی