آفتاب

«لانتوری» همچنان متوقف است

«لانتوری» همچنان متوقف است

فیلم سینمایی «لانتوری» تازه‌ترین فیلم رضادرمیشیان همچنان در مرحله فیلمبرداری متوقف است.

فیلم سینمایی «لانتوری» تازه‌ترین فیلم رضادرمیشیان همچنان در مرحله فیلمبرداری متوقف است.

محمدرضا منصوری مدیر تولید فیلم ضمن اعلام این خبر به ایسنا گفت:همچنان در انتظار پاسخ و مجوز برخی نهادهای دولتی هستیم تا فیلمبرداری را دوباره از سر بگیریم.

فیلمبرداری «لانتوری» را از ده روز بیش متوقف کرده‌ایم تا مجوز لازم برای فیلمبرداری در لوکیشن‌هایی که نیاز به هماهنگی برخی نهادهای دولتی دارد را بگیریم.

او در پایان گفت: به عنوان شهروندان جامعه حق طبیعی خود می‌دانیم که در مکان های عمومی اجازه فیلمبرداری داشته باشیم و انتظار داریم برخورد خودی و غیر خودی با سینماگران صورت نگیرد.

«لانتوری» داستانی عاشقانه دارد و باران کوثری، نوید محمدزاده و مریم پالیزبان نقش های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

حسین پاکدل ، رضا بهبودی ، بهناز جعفری، مهدی کوشکی، نادرفلاح ، ستاره پسیانی، بهرنگ علوی ، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، سجاد تابش، نظام الدین کیایی، یسنا میرطهماسب و... از بازیگران «لانتوری» هستند.

تهیه کنندگی و کارگردانی «لانتوری» را رضا درمیشیان بر عهده دارد.

ساخته قبلی درمیشیان «عصبانی نیستم!» که فیلم برگزیده و برنده سه جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی است و جوایز متعدد بین المللی از جمله جایزه فیلمساز بااستعداد سال از آکادمی سینمای آسیاپاسفیک نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا) و سه جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی استعداد آسیا و جایزه بزرگ وینست وارد از جشنواره شانگهای را داراست اما با وجود داشتن پروانه نمایش،سه شب قبل از نمایش عمومی به درخواست کمیسیون فرهنگی مجلس و وزیر ارشاد از نمایش «عصبانی نیستم!» جلوگیری به عمل آمد و اجازه نمایش عمومی پیدا نکرد و وضعیت نمایش عمومی «عصبانی نیستم!» همچنان نامعلوم است.

انتهای پیام

کد N847425

وبگردی