آفتاب

باران کوثری، رخشان بنی‌اعتماد، مهدی فخیم‌زاده و حامد بهداد در پشت صحنه «دندون طلا»

باران کوثری، رخشان بنی‌اعتماد، مهدی فخیم‌زاده و حامد بهداد در پشت صحنه «دندون طلا»

رخشان بنی‌اعتماد فیلمساز شناخته شده سینمای ایران، مهمان عوامل مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کارگردان که فیلم «قصه‌ها» را روی پرده نمایش دارد، میهمان عوامل مجموعه «دندون طلا» در قهوه خانه قنبرشد.

بنی‌اعتماد که هم اکنون دخترش باران کوثری در این مجموعه مقابل دوربین میرباقری بازی دارد، ضمن بازدید از سکانسی که این بازیگر مقابل دوربین بود با عوامل «دندون طلا» نیز به دیدار و گفتگو پرداخت.

تاکنون بیش از 70 درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است و همچنان گروه  درلوکیشن قهوه خانه قنبر مشغول گرفتن سکانس هایی از «دندون طلا» هستند. به زودی تصویربرداری در خیابانهای تهران دنبال می شود.

مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی،سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، محسن قاضی مرادی و با حضور باران کوثری از بازیگران این مجموعه هستند.

از عوامل تولید «دندون طلا» می توان به نويسنده و كارگردان:داوود ميرباقري، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، صدابردار:رشید دانشمند، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عكاس:ماني لطفي زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدير تداركات:حامد پرهيز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند.

5858

کد N846190

وبگردی