آفتاب

«سایبری» از نیمه گذشت/ روایت کلاهبرداری‌های مجازی

«سایبری» از نیمه گذشت/ روایت کلاهبرداری‌های مجازی

تهیه‌کننده «سایبری» این سریال را مجموعه‌ای آموزشی درباره کلاهبرداری‌های فضای مجازی دانست و اعلام کرد در ۴۰ روز گذشته ۶۰ درصد آن ضبط شده است.

سعید کمالی تهیه‌کننده تلویزیون درباره سریالی که این روزها مشغول تولید آن است به خبرنگار مهر گفت: اسم اولیه این سریال «مدار بسته» بود اما اکنون «سایبری» نام دارد. این مجموعه‌ به موضوعاتی می‌پردازد که عامه مردم با آن درگیر هستند و اینگونه نیست که مثل «هوش سیاه» تخصصی باشد.

روایت کلاهبرداری از آدم‌های معمولی

وی افزود: «سایبری» یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد. مثلا یکی از داستان‌های ما درباره فردی است که با زبان‌بازی و زیرکی شماره کارت بانکی افراد را می‌گیرد و از کارتشان سوءاستفاده می‌کند.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: سریال را اول اردیبهشت کلید زدیم. معضلات فضای مجازی در محوریت قصه‌های ما قرار دارد و در ۲۶ قسمت این مجموعه به پلیس سایبری می‌پردازیم.

ضبط ۶۰ درصد سریال در ۴۰ روز

کمالی یادآور شد: کارگردانی «سایبری» را احمد معظمی برعهده دارد و در ۴۰ روز گذشته ۶۰ درصد از کار ضبط شده است و احتمالا کارمان تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

وی درباره بازیگران این سریال هم گفت: روح‌الله کمانی نقش اصلی سریال ما با نام سروان فروزان را ایفا می‌کند. سجاد دیرمینا، سارا منجزی،‌ علی ثانی فر و نیلوفر شهیدی نیز دیگر بازیگران ما هستند.

بازیگر نقش سرهنگ انتخاب نشده است

تهیه‌کننده «سایبری» در پایان اعلام کرد: تا به حال در لوکیشن‌هایی همچون برج میلاد، پلیس سایبری، خیابان دماوند و نارمک ضبط داشته‌ایم و بیشتر مراحل تصویربرداری در شرق تهران پیگیری می‌شود. ضمن اینکه نقش اصلی دیگری با نام سرهنگ نیز داریم که هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است.

کد N846168

وبگردی