آفتاب

انتشار دفترچه اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه ها

انتشار دفترچه اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه ها

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اطلاعيه ای، از انتشار دفترچه اطلاعات شركت در آزمون استخدامی ۹۴ این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعيه اي ضمن اعلام زمان انتشار دفترچه حاوی اطلاعات شركت در آزمون استخدامی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور در سال ۱۳۹۴، از متقاضيان شركت در اين آزمون دعوت كرد تا برای دريافت و مطالعه اين دفترچه راهنما، به پايگاه اطلاع رسانی نهاد كتابخانه‌ ها به نشانی www.iranpl.ir مراجعه كنند.

اين معاونت در ادامه اطلاعيه خود، خاطرنشان كرده است: با همكاری اداره كل فناوري اطلاعات نهاد نيز سامانه ای برای پاسخ به پرسش‌های داوطلبان از تاريخ هجدهم خرداد ماه به نشانی FAQ.iranpl.ir آماده پاسخگويی به ابهامات و سوالات احتمالی متقاضيان شركت در اين آزمون خواهد بود.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در پايان اين اطلاعيه يادآور شده  ثبت نام داوطلبان حائز شرايط شركت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور از تاريخ ۱۴ تير ماه در سامانه سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز می شود.

استخدام نيروی كتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور در شهريور ماه سال جاری برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون ها و جزئیات آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می شود.

کد N845538

وبگردی