آفتاب
الهیاری در دیدار با آیت الله امینیان:

نهاد کتابخانه های عمومی نیازمند حمایت شخصیتهای علمی و فرهنگی است

نهاد کتابخانه های عمومی نیازمند حمایت شخصیتهای علمی و فرهنگی است

آستانه اشرفیه- معاون توسعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان آستانه اشرفیه گفت: کتابخانه های عمومی نیازمند شخصیتهای علمی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، محمد الهیاری  فومنی ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله محمد علی امینیان از وی بعنوان شخصیتی برجسته و فرهنگی در کشور یاد کرد .

وی همچنین ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی عضو مجلس خبرگان رهبری به مسائل مربوط به حوزه کتابخانه های عمومی و حمایت از ترویج فرهنگ مطالعه در استان، نهاد کتابخانه های عمومی را نیازمند حمایت شخصیتهای علمی و فرهنگی عنوان کرد.

در این دیدار همچنین آیت الله محمد علی امینیان، امام جمعه شهرستان  آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقریر چهار جلد از کتاب «گلستان خاطرات و عایدات» که از آثار ارزشمند و ماندگار ایشان است، این کتاب را به دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاون توسعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مدیران کل امور استانهای نهاد و کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا کرد.

در این دیدار امیر محمدپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و صفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه، معاون توسعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را همراهی می کردند.

الهیاری همچنین در حاشیه برنامه های سفر به استان گیلان با حضور سرزده در کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار ضمن بازدید از بخش کودک، سالن آمفی تئاتر و مخزن این کتابخانه با مسئول و کتابداران این کتابخانه دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات این کتابخانه با آنها گفتگو کرد.
 

کد N845392

وبگردی