آفتاب

دیدار مدیران صدا و سیما با مدیران محیط زیست

دیدار مدیران صدا و سیما با مدیران محیط زیست

نخستین کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۹۴ با حضور مدیران ارشد هر دو نهاد در سالن کنفرانس شبکه دو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست محمد احسانی مدیر شبکه‌ یک،‌ محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو،‌ نمایندگان مدیران شبکه سلامت و مرکز سیمای استان‌ها، بهنام احمدپور مدیر شبکه رادیویی ایران، علی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان،‌ مدیران ارشد سازمان محیط زیست، مدیرکل امور بین الملل سازمان جنگل‌ها و مراتع و ‌اسماعیل کهرم بوم‌شناس و فعال محیط زیست و مشاور رییس سازمان محیط زیست حضور داشتند.

نمایندگان سازمان صدا و سیما و محیط زیست درباره همکاری بیشتر این دو نهاد برای پخش و ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای در راستای تحقق اهداف مشترک در حوزه حفاظت از منابع طبیعی و زیست محیطی و همچنین برنامه‌های هفته محیط زیست به گفتگو پرداختند.

مدیران ارشد این سازمان‌ها در نخستین نشست مشترک سال ۹۴ بر لزوم هم افزایی این دو نهاد در تولید محصولات رسانه‌ای با هدف تنویر افکار عمومی و آموزش مسایل زیست محیطی به عنوان یکی از موضوعات اساسی مهارت زندگی، حقوق شهروندی و مقابله با چالش‌های حوزه سلامت و امنیت تاکید کرده و آن را برای فضای کنونی جامعه ضروری دانستند.

کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان حفاظت محیط زیست به صورت ماهانه تشکیل جلسه می‌دهد و طی آن راهکارهای اجرایی طرح مسایل زیست محیطی در رسانه ملی و نقش رسانه‌های ارتباط جمعی از جمله صدا و سیما در گسترش و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ترغیب مردم و مسئولان در پاسداری از طبیعت و حفاظت از عرصه‌های طبیعی کشور نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

کد N844370

وبگردی