آفتاب

نویسنده «پرده نشین» مشغول بازنویسی «نفس گرم»

نویسنده «پرده نشین» مشغول بازنویسی «نفس گرم»

نویسنده سریال‌هایی چون «پرده نشین»، «شوق پرواز» و «فوق سری» این روزها مشغول بازنویسی سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور است.

حسین تراب‌نژاد نویسنده سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش به خبرنگار مهر گفت: نگارش سریالی که برای ساخت از شبکه سه به تهیه‌کنندگی مجید مولایی می‌نوشتم و مضمونی عاشقانه با تم مذهبی داشت، فعلا متوقف شده است و کار دیگری را در دست گرفته‌ام.

وی افزود: این روزها مشغول بازنویسی متن سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور هستم که طلا معتضدی تاکنون ۱۵ قسمت از آن را نوشته و مشغول نگارش ادامه آن است.

این نویسنده تأکید کرد: از آنجایی که عوامل کار فشار زیادی را تحمل می‌کنند و معتضدی فرصت کافی ندارد، من متن را مطابق آنچه مدنظر عسگرپور است، بازنویسی می‌کنم.

تراب‌نژاد فضای «نفس گرم» را خوب ارزیابی و در پایان اظهار کرد: کار فضای خوبی دارد و به نظرم قصه مخاطب‌پسندی را روایت می‌کند، قصه‌ای که در چند سال اخیر کمتر مشابه آن را دیده‌ایم. از طرفی انتخاب مرجانه گلچین نیز غافلگیرکننده‌ و خوب بوده است.

به گزارش مهر، این سریال به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی یک ملودرام اجتماعی و داستان آن درباره زنی به نام «ملیحه» با اعتقادات بالای مذهبی است که در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقاداتش را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، نیلوفرخوش خلق، سیما تیرانداز، رامین راستاد و رحیم نوروزی بازیگرانی هستند که در «نفس گرم» ایفای نقش می‌کنند.

کد N843933

وبگردی