آفتاب

عضو شورای شهر مهمان «قشنگ و فرنگ» شد

عضو شورای شهر مهمان «قشنگ و فرنگ» شد

معصومه آباد، یکی از اعضای شواری شهر و نویسنده کتاب «من زنده‌ام» روز گذشته ١٠ اردیبهشت ماه مهمان عوامل فیلم «قشنگ و فرنگ» شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، معصومه آباد روز گذشته - ١٠ اردیبهشت ماه - به دعوت وحید موسائیان، نویسنده و کارگردان این فیلم مهمان عوامل «قشنگ و فرنگ» شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

وی در این دیدار درباره فیلمنامه این فیلم گفت: فیلمنامه «قشنگ و فرنگ» حاوی پیام ارزشمندی همچون محبت و دوستی است که بیانگر این نکته است که همیشه تفاوت‌ها در نگرش باعث افتراق و اختلاف نیست. به ویژه اگر به سایر جنبه‌های انسانی پرداخته شود باعث رشد و تعالی فرد و جامعه خواهد بود.

این عضو شورای شهر افزود: در واقع «قشنگ و فرنگ» آدم‌های متفاوت را با هم آشتی می‌دهد و این درس بزرگی است برای جامعه که با همه تفاوت‌ها کنار هم زندگی کنیم.

فیلمبرداری این فیلم هم اکنون با حضور رضا کیانیان و احترام برومند در لوکیشنی حوالی میدان بهارستان ادامه دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی‌ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، با هنرمندی هانیه توسلی، بیتا فرهی و با حضور احترام برومند از بازیگران «قشنگ و فرنگ» هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:وحید موسائیان، مشاور فیلمنامه:محمود اربابی، مدیر فیلمبرداری:محمدرضا سکوت، مدیر هنری و طراح صحنه:بهزاد آدینه، صدابردار:محمد شاهوردی، طراح گریم:علیرضا خورشید، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:مسعود میمی،دستیار اول فیلمبردار:سید مهدی حسینی، طراح لباس:مژگان عیوضی، منشی صحنه:آیلار تقوی، عکاس:ماهور موسائیان، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، پشتیانی تهیه:محمد پورراد (موسسه راویان هنرشرق)، مجری طرح:پژمان هادوی، تهیه کنندگان:وحید موسائیان و آزیتا موگویی.

انتهای پیام

کد N843612

وبگردی