آفتاب

زنگ خطری برای تلویزیون

زنگ خطری برای تلویزیون

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌های نوجوان تلویزیون، نبود برنامه‌هایی مناسب این گروه سنی را زنگ خطری برای تلویزیون دانست و گفت: این اتفاق به مخاطبان نوجوان ضربه خواهد زد.

محمود سلامیان، تهیه‌کننده برنامه‌هایی همچون «عصر بخیر بچه‌ها‌»، «بهاری شو‌»، «فرماندهان‌»، «بچه‌های ایران» و «تازه نفس‌» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، نبود برنامه‌ی ویژه نوجوانان در تلویزیون را زنگ خطری برای تلویزیون دانست که همواره به مخاطبان نوجوان هم ضربه می‌زند‌.

وی در ادامه اهمیت برنامه‌های نوجوان در سال 94 را چند برابر دانست و گفت: در حال حاضر به خاطر تغییر مدیریت و سلایق، تولیدات تلویزیونی عوض می‌شود، از طرفی آقای سرافراز به پویایی و نشاط برنامه‌ها تاکید دارد. در حوزه‌ی برنامه‌های نوجوان، امسال با توجه به اینکه تابستان مصادف با رمضان است‌، مخاطب نوجوان بیشتر می‌شود اما متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای ویژه نوجوانان در شبکه‌های تلویزیونی در نظر گرفته نشده و این زنگ خطری برای تلویزیون است.

او تاکید کرد: وقتی روی گروه سنی نوجوان به شدت تبلیغ می‌کنیم که درگیر و معتاد شبکه‌های اجتماعی‌، ماهواره‌ای و مسائل غیراخلاقی نشوند و روی آنها مانور تبلیغاتی می‌دهیم‌، شدیدا نیاز به خوراک مناسب رسانه‌ای دارند.

او با ابراز تاسف از اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ترکیبی مناسبی ویژه نوجوانان در تلویزیون وجود ندارد‌، از لازمه وجود اتاق فکر‌، بودجه‌ و برنامه جذاب‌ که هزینه‌بر است،‌ برای ساخت ویژه برنامه نوجوانان سخن گفت.

او گفت: در حال حاضر جای برنامه‌های ترکیبی جذاب برای نوجوانان خالی است و فقدانش به شدت حس می‌شود.

سلامیان در پایان گفت‌وگوی خود از طراحی یک برنامه ترکیبی ویژه نوجوانان برای شبکه پنج سیما خبر داد و گفت: این برنامه اولین برنامه اقتصاد محور با حال و هوا و طعم اقتصادی است و قرار است برای تابستان تولید شود.

او گفت: این برنامه از ابتدای تابستان پخش خود را از شبکه پنج آغاز می‌کند.

انتهای پیام

کد N843012

وبگردی