آفتاب

نمایش دانشگاه واشنگتن در دانشگاه تهران

نمایش دانشگاه واشنگتن در دانشگاه تهران

نغمه ثمینی و پیام فروتن عکس‌های خود را از دانشکده «دراما» دانشگاه واشنگتن به‌نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، این نمایشگاه قرار است از روز یکشنبه، 10 خردادماه، به‌مدت سه روز در نگارخانه پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در معرض دید علاقه‌مندان به تئاتر دانشگاهی قرار گیرد. پیام فروتن و نغمه ثمینی در این رابطه اظهار امیدواری کرده‌اند که برگزاری این نمایشگاه بتواند زمینه‌ساز تبادلات علمی، هنری و پژوهشی میان دو دانشکده باشد و بتواند در ارتقای تئاتر دانشگاهی کشور موثر واقع شود.

15 تصویر این نمایشگاه که حاوی فضاهای عمومی دانشگاه واشنگتن، دانشکده «دراما»، کلاس‌های درس، کارگاه‌ها و استودیوها و سالن‌های اجرا است و با همکاری و مساعدت پروفسور «اودای جانسون» مدیر دوره دکتری تئاتر دانشکده «دراما» تهیه شده است.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: امروزه یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و ارتقای عرصه‌های علمی و هنری را در رابطه هرچه نزدیک‌تر و همکاری‌های هرچه بیشتر نهادهای دانشگاهی می‌دانند. در همین راستا پیام فروتن و نغمه ثمینی، دو تن از اعضای هیئت علمی دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران، تصمیم گرفته‌اند تا نمایشگاه عکسی از فضاها و امکانات دانشکده «دراما» دانشگاه واشنگتن واقع در شهر سیاتل آمریکا برگزار کنند.

دانشگاه واشنگتن در آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان، مقام پانزدهم را کسب کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «گذری بر دانشکده دراما، دانشگاه واشنگتن» می‌توانند از ساعت 10 تا 17 به نگارخانه پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N840615

وبگردی