آفتاب
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

برزیل به سختی برابر صربستان پیروز شد/ یک امتیاز خانگی پرید

برزیل به سختی برابر صربستان پیروز شد/ یک امتیاز خانگی پرید

تیم ملی والیبال برزیل لیگ جهانی ۲۰۱۵ را با پیروزی دشوار خانگی مقابل صربستان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال برزیل و صربستان جمعه شب در چارچوب رقابتهای گروه A لیگ جهانی در بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی برزیل با حساب ۳ بر ۲ از سد مهمان سختکوش خود گذشت. با این برد برزیل ۲ امتیاز کسب کرد اما یک امتیاز خانگی را از دست داد و به صربستان هدیه کرد.

برزیل بازی را با ترکیب لوکارلی، ویسوتو، لوکاس، فونتالس، سانتوس، رافائل دی اولیویرا و سرجیو دورتا سانتوس(لیبرو) آغاز کرد. ست نخست بازی کاملا پایاپای پیش رفت اما در نهایت این صربستان بود که برتری ۲۶ بر ۲۴ را رقم زد. در ست دوم برزیل کاملا برتر از حریف خود ظاهر شد و ۲۵ بر ۱۷ برتری خود را در این ست به ثبت رساند.

در ست سوم صربستان خیلی تلاش کرد تا شرایط ست نخست را پیدا کند اما بازی منسجم برزیلی‌ها برتری ۲۵ بر ۲۲ میزبان را به دنبال داشت. ست چهارم بسیار نزدیک و نفسگیر پی گرفته شد و این بار صربستان بود که ۲۸ بر ۲۶ برنده شد. در ست پنجم برزیل با سرویس‌های خوب و دفاع روی تور منسجمی که داشت ۱۵ بر ۱۱ برنده شد تا در نهایت پیروز این بازی دشوار باشد.

این برد در حالی به دست آمد که جیبا، ستاره پیشین تیم ملی برزیل هم از نزدیک شاهد پیروزی تیم کشورش بود. برزیل با این برد ۲ امتیاز گرفت و پس از ایتالیا در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A قرار گرفت.


 

کد N839757

وبگردی