آفتاب

معرفی 10 عضو انجمن نویسندگان کودک به ارشاد

معرفی 10 عضو انجمن نویسندگان کودک به ارشاد

قریب به 10 تن از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که به بیماری‌های خاص مبتلا بودند به پیشنهاد وزارت ارشاد جهت ایجاد تسهیلاتی در بیمه و درمان آنها از سوی این تشکل مدنی به وزارت ارشاد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ادبیات ایسنا‌،بنا به گفته نایب رئیس انجمن نویسندگان کودک ونوجوان این اقدام به دنبال درخواست شفاهی مسئولان وزارت ارشاد در زمینه همکاری با اعضای انجمن نویسندگان کودک ونوجوان و نیز تصویرگران کودک ونوجوان در رابطه با تفاهمنامه‌ای که بین وزارت ارشاد و وزارت بهداشت و درمان صورت گرفته است‌، انجام شده است.

محمود برآبادی گفت: کمیته روابط عمومی انجمن نویسندگان پس از این درخواست و در پی مهلت یک هفته‌ای که در اختیار داشت‌، قریب به 10 نفر را شناسایی و به وزارت ارشاد معرفی کرده است.

پیش از این مینا حدادیان از مسولان روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در فضای مجازی از اعضایی که دچار بیماری‌های خاص بودند خواست تا با ارسال مدارک خود انجمن را در جریان این موضوع قرار دهند.

تالاسمی،‌ هموفیلی‌، نارسایی مضمن کلیه‌، دیالیزم و ام اس‌ براساس این اطلاعیه‌ی روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان بیماری‌های خاص معرفی شده بودند.

انتهای پیام

کد N839520

وبگردی