آفتاب

نگاه حسی به طبیعت با نقش آبرنگ

نگاه حسی به طبیعت با نقش آبرنگ

یک هنرمند نقاش مجموعه‌ای از تابلوهای آبرنگ خود را در سبک‌های متفاوت به نمایش می‌گذارد.

ملیحه ‌پاک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا درباره‌ی نخستین نمایشگاه انفرادی‌اش، اظهار کرد: 18 تابلوی نقاشی از طبیعت در ابعاد مختلف و با تکنیک آبرنگ روی دیوار گالری می‌روند. این تابلوها با سبک‌های متفاوتی خلق شده‌اند. تعدادی از آن‌ها را حسی کار کرده‌ام و برخی دیگر نیز کارهای رئال و منطقی هستند.

او گفت: کارهای حسی تابلوهایی هستند که در قالب تکنیک‌های آموزش داده‌شده نیستند و خودم آن‌ها را بیشتر دوست دارم. تا به حال از کارهایم نمایشگاه انفرادی نگذاشته‌ام و نمی‌دانم برخورد مخاطب با حس من درباره‌ی یک موضوع رئال چه خواهد بود. امیدوارم مخاطبان هم از دیدن آن‌ها لذت ببرند.

این هنرمند همچنین بیان کرد: موضوع و سوژه‌هایی که در این تابلوها به آن‌ها پرداخته‌ام از مناطق مختلف ایران، بخصوص شمال کشور و روستاهای آن منطقه هستند. از بیشتر این مناطق عکس گرفته و آن‌ها را روی بوم پیاده کرده‌ام.

نمایشگاه آثار ملیحه پاک‌پور از 8 تا 13 خردادماه از ساعت 17 تا 20 در گالری «نقش جهان» به نشانی خیابان نیاوران، خیابان باهنر، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی، شماره 9 میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

کد N839036

وبگردی