آفتاب

برگزیده جایزه «خبرنگاران» کتاب شد

برگزیده جایزه «خبرنگاران» کتاب شد

«فلافل، عاشقانه‌ها و چند چیز دیگر» عنوان مجموعه شعری است که به‌عنوان برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر «خبرنگاران» انتشار یافته است.

به گزارش بخش ادبیات و نشر ایسنا، این کتاب شعرهای «مصطفا غضنفری» را در بر دارد که چند سال پیش از بوشهر، در بخش ویژه‌ی شاعران بدون کتاب چهارمین جایزه‌ی کتاب سال شعر «خبرنگاران»، به‌همراه علی اسداللهی و ساره دستاران، جزو نامزدهای نهایی بود و درنهایت، این عنوان را به خود اختصاص داد.

مجموعه شعر او که در آن سال در جایزه‌ی یادشده شرکت کرده بود، هم‌اکنون در نشر چشمه منتشر شده است.

البته گزیده‌ای از آثار غضنفری به‌همراه گزیده‌هایی از آثار اسداللهی و دستاران، پیش‌تر در کتاب «سیگار همفری بوگارت» در انتشارات آرادمان منتشر شده است.

در نمایشگاه کتاب امسال که کتاب غضنفری به آخرین روزهای آن رسید، دو مجموعه‌ی مستقل دیگر از دو برگزیده‌ی دوره‌های بعد، یعنی «ابراهیم عادل» (مرگ یک‌دست سفید می‌پوشد) توسط انتشارات نگاه و «محمد شهباز پویا» (در شکاف دیروز) توسط انتشارات آرادمان به نمایشگاه آمد.

"دریا پیراهن آبی توست"، "روباه رقاص"، "آدم‌برفی شاد" و "پانتومیمی از دوستت دارم"، دیگر عنوان‌های مربوط به آثار برگزیدگان جایزه‌ی کتاب سال شعر «خبرنگاران» هستند که در نمایشگاه کتاب امسال حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N837108

وبگردی