آفتاب
روایت بازیگر «تقدیربازان» از نقشش:

نماد تنهایی انسان معاصر را بازی می‌کنیم/ نقشی مانند ققنوس

نماد تنهایی انسان معاصر را بازی می‌کنیم/ نقشی مانند ققنوس

بهاره مشیری بازیگر «تقدیربازان» با اشاره به نمایش تنهایی و دردهای بشر امروز در این اثر، نقشی را که ایفا می کند شبیه به پرنده ققنوس دانست که می سوزد و از خاکستر خود زنده می شود.

بهاره مشیری بازیگران تئاتر که این روزها نمایش «تقدیربازان» را روی صحنه دارد درباره نقشی که در این اثر نمایشی ایفا می کند به خبرنگار مهر گفت: در نمایش «تقدیربازان» که به کارگردانی سیما تیرانداز در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود نقش قصیده را ایفا می کنم. قصیده برای من شبیه به ققنوس است؛ پرنده ای که می سوزد و از خاکستر خود دوباره زنده می شود. دختری که عشق زندگی اش، او را ترک کرده و در پس تنهایی ها و هجمه ناملایمات زندگی سعی می کند سرپا بایستد.

وی در پایان صحبت هایش متذکر شد: از استادانم محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور برای راهنمایی هایشان بسیار سپاسگزارم. زمانی که برای بازی در این نمایش وارد تالار چهارسو شدم به حدود ۱۴ سال پیش برگشتم زمانی که برای اولین بار به همت و اعتماد آنها پا روی صحنه تالار چهارسو گذاشتم. در طی این سالیان همواره از آموزه های این دو هنرمند آموختم و از دانش و تبحرشان بسیار بهره مند شدم. به قول شفیعی کدکنی «گفتی به روزگاران مهری نشسته گفتم/ بیرون نمی توان کرد، حتی به روزگاران»

متن نمایش «تقدیربازان» که از هفتم اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده نوشته هاله مشتاقی‌نیا و داستان آن درباره شش شخصیت و روابط آن‌ها در مقاطع زمانی مختلف است. این نمایش در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر در رشته بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه و بهترین نمایشنامه نامزد دریافت جایزه و از هاله مشتاقی‌نیا در آیین اختتامیه این جشنواره قدردانی شد.

بازیگران نمایش «تقدیربازان» به ترتیب حروف الفبا یمین آتشی، روزبه حصاری، فرناز رهنما، هومن کیایی، بهاره مشیری و نورا هاشمی هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح لباس: سیما تیرانداز، طراح صحنه: سعید حسنلو، آهنگساز: کیارش اعتمادی، مدیر تولید: عقیق بلوری، مدیر روابط عمومی: محدثه واعظی‌پور، تبلیغات مجازی: معصومه حسینی‌پور.

کد N835817

وبگردی