آفتاب
برای رادیو

«پیوند» سریال شد

«پیوند» سریال شد

مجموعه نمایش رادیویی "پیوند" به کارگردانی فریدون محرابی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد که پخش آن به زودی از رادیو نمایش آغاز می شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، فریدون محرابی با بیان این مطلب افزود: "پیوند" نوشته پویان غفاری، داستان پزشکی است که به مواد مخدر اعتیاد دارد و به طور غیر قانونی پیوند اعضا انجام می‌دهد که طی اتفاقاتی زندگی او دچار تحولاتی می شود.

این کارگردان ادامه داد: فضای این نمایشنامه رادیویی را بسیار دوست داشتم؛ چرا که علاوه بر ایرانی بودن اثر، کشش دراماتیک داشته و شخصیت‌پردازی‌ها در اثر بسیار مناسب است؛ خط داستانی تعریف شده‌ای دارد و با توجه به متونی که اخیرا از نویسندگان نمایشنامه‌های رادیویی خوانده‌ام این اثر نسبت به نوشته‌های اخیر برتری دارد و دلایلی که گفته‌ام برای خوب بودنش بسنده می‌کند.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، میر طاهر مظلومی، شیوا رفیعیان، پریسا مقتدی، مهدی نمینی مقدم، رحمان باقریان، مهرخ افضلی، بهرام سروری‌نژاد، معصومه عزیز محمدی، مسعود زنوزی راد، فاطمه صدرایی، شیرین سپه راد، سلمان خطی، احمد ایرانیخواه، مهدی آقامحمدی، مونا صفی، محمد رضا علی، محمدرضا قلمبر، مهرداد عشقیان، امیر فرحان نیا و عرفان ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکتوری: نرگس موسی پور در رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام

کد N835246

وبگردی