آفتاب

دیدار جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر با امام جمعه خرم‌آباد

دیدار جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر با امام جمعه خرم‌آباد

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: فرهنگ جانبازی، جهاد و شهادت سرمایه‌ و توان نرم جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، مراد روشنی در دیدار جانبازان عملیات فتح خرمشهر و حاج‌عمران با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، افزود: اگر امروز در مقابل استکبار جهانی جبهه مقاومت شکل گرفته است به‌واسطه الگو قرار دادن ایثار، رشادت و مقاومت جانبازان، ایثارگران و شهدا است.

وی اظهار کرد: نماینده ولی‎فقیه در لرستان در حوزه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا همواره مایه دل‌گرمی، هدایت و حمایت معنوی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز یادآور خاطره بزرگی است، تصریح کرد: امروز؛ روز پیروزی و فتح جندالله و حزب‌الله است و اشک شوقی در چشمان امت بیدار، امام راحل(ره) و مردم مؤمن، انقلابی، ولایت‌مدار، سلحشور و باهویت ایجاد شد و جای شکرگذاری دارد که خداوند این عزت را به ما داده است.

روشنی با اشاره به اینکه بنیاد شهید در این ایام برنامه‌های متعددی را برگزار کرده است که به‌عنوان مثال می‌توان به اجرای طرح علمداران اشاره کرد، اضافه کرد: در این طرح همراه با حجت‌الاسلام میرعمادی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به دیدار تعدادی از جانبازان بالای 70 درصد استان رفتیم.

وی با اشاره به اینکه در دیداری که رئیس بنیاد شهید کشور با مقام معظم رهبری داشتند ایشان از برگزاری مراسم روز شهید ابراز رضایت کردند، بیان کرد: این اعلام رضایت یعنی اینکه رسالت جانبازان و خانواده شهدا تمام نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه فرهنگ جانبازی، جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار و مقاومت سرمایه‌ و توان نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز در مقابل استکبار جهانی جبهه مقاومت شکل گرفته است به‌واسطه الگو قرار دادن ایثار، رشادت، شجاعت و استقامت و مقاومت جانبازان، ایثارگران و شهدا است که در طول هشت سال دفاع مقدس پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیدند.

روشنی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز باید کمربسته فرهنگ ایثار و شهادت بود، گفت: این بسته بودن کمرها دارای معنای عمیقی است.

وی افزود: ما باید امروز مانند گذشته در سطوح مختلف با بهره‌گیری از فضل خداوند و ارواح شهدا و نفس حق مقام معظم رهبری و جانبازان و آزادگان و دعای خیر آن‌ها با عزت و هویت در برابر استکبارجهانی، ضدارزش‌ها و آن‌هایی که به انواع مختلف چهره کفر و نفاق را ترویج می‌دهند، آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم.

انتهای پیام

کد N835216

وبگردی