آفتاب
این خبر در حال به روزرسانی است

برانکو: مهم‌ترین بازی فصل ما در ریاض است

برانکو: مهم‌ترین بازی فصل ما در ریاض است

سرمربی پرسپولیس گفت که دیدار برگشت با الهلال مهم ترین بازی فصل این تیم است.

سرمربی پرسپولیس گفت که دیدار برگشت با الهلال مهم ترین بازی فصل این تیم است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: علی‌رغم اینکه همه ما می‌دانیم مسابقه ما با الهلال و استقلال چه اهمیتی داشت اما به اعتقاد من این مسابقه که در پیش داریم مهم‌ترین مسابقه فصل ماست یعنی مسابقه‌ای که قرار است در مقابل قوی‌ترین تیم آسیا بازی کنیم. اما می‌دانیم یک نتیجه بسیار خوب را در تهران کسب کردیم و این حق را برای خودمان قائل هستیم که با امید زیادی به ریاض برویم و تلاش کنیم که به دور بعد صعود کنیم که اگر این اتفاق رخ دهد یک اتفاق بزرگ خواهد بود.

وی افزود: تا جایی که به شرایط تیم مربوط می‌شود مشکلات ما کماکان باقی است. بنگر به غیر از مشکلی که با مفصل پایش دارد، بعد از بازی با استقلال با دنده‌های بدنش مشکل پیدا کرده است. مایکل اومانا و علی‌عسگر هم مشکل مصدومیت دارند. گابریل نیز از آمادگی کامل بهره نمی‌برد. البته امروز وضعیت کفشگری را خواهیم دید. این‌ها مشکلات جاری ما هستند. اما ما از این شرایط نمی‌توانیم خارج شویم، بنابراین بازی به بازیکنان جوان‌مان خواهد رسید که تلاش می‌کنیم با آن‌ها به موفقیت برسیم.

برانکو تصریح کرد: فردا ساعت 10 صبح تمرین داریم و سپس برای ناهار به هتل می‌رویم. از هتل مستقیما عازم فرودگاه می‌شویم که از آنجا به ریاض برویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که تیم‌های ایرانی همیشه با الهلال در ریاض مشکل داشته‌اند، آیا شانسی برای پرسپولیس برای صعود قائل هستید؟ گفت: واقع‌بینانه نگاه کنیم، من قبلا عرض کردم آن‌ها برترین تیم‌ آسیا هستند اما ما آن‌ها را شکست دادیم و یک امتیاز برتری نسبت به آن‌ها داریم و الان نیمه دوم دور سوم مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد. بازی بسیار دشوار خواهد بود و این را ما می‌دانیم. ما آن جا تلاش می‌کنیم که گل بزنیم و تلاش می‌کنیم که از نتیجه‌ای که در تهران گرفتیم دفاع کنیم.

ادامه دارد...

کد N832772

وبگردی