آفتاب
نماینده فومن و شفت:

دانشگاهیان معارف ناب الهی را از علمای زمان خود بیاموزند

دانشگاهیان معارف ناب الهی را از علمای زمان خود بیاموزند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، آیت‌الله بهجت را چشمه همیشه جوشان از معارف ناب الهی توصیف کرد و گفت: همه اقشار جامعه به ویژه دانشگاهیان باید معارف ناب الهی را از علمای زمان خود بیاموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی امروز، در همایش ملی بهجت فقیهان، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس به ویژه شهدای سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر از زحمات جهاددانشگاهی برای برگزاری این همایش ملی و گرامیداشت مقام عالم ربانی آیت‌الله بهجت تقدیر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ارزش و اهمیت شنیده‌ها و دیده‌ها باقی نمی‌ماند مگر اینکه مستند شود و در تاریخ بماند، اضافه کرد: یکی از جفاهایی که در تاریخ صورت می‌گیرد تحریف واقعیات است، حقایق را می‌شود در مکتوبات محفوظ کرد.

عاشوری با بیان اینکه مفتخریم در زادگاه حضرت آیت‌الله بهجت افتخار برگزاری این همایش ملی را دست یافتیم گفت: زحمات پژوهشی و تحقیقاتی که به صورت مستند توسط گروهی از عزیزان به صورت کتاب جمع‌آوری شده یکی از ثمرات این همایش ملی است.

وی ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در این همایش گفت: ایشان سمت استادی دارند و مایه آرامش مجلس هستند، با توجه به تفکرات موجود در مجلس و مسائل مختلف نقش‌آفرینی ایشان بر کسی پوشیده نیست.

وی آیت‌الله بهجت را چشمه همیشه جوشان از معارف ناب الهی دانست و تصریح کرد: همه اقشار جامعه به ویژه دانشگاهیان باید معارف ناب الهی را از علمای زمان خود بیاموزند و در مسیر زندگی صراط مستقیم را برگزینند.

انتهای پیام

کد N832615

وبگردی