آفتاب

یک منبع یمنی: منصور هادی طی ساعات آتی وارد استان حضرموت می‌شود

یک منبع یمنی: منصور هادی طی ساعات آتی وارد استان حضرموت می‌شود

یک منبع عالی‌رتبه یمنی اعلام کرد که قرار است رئیس‌جمهور مستعفی یمن طی ساعات آتی وارد استان حضرموت شود و رسما آغاز عملیات گسترده زمینی با عنوان " شمشیرهای بران" را علیه شیعیان حوثی اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) یک منبع عالی‌رتبه یمنی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با اعلام این خبر تاکید کرد، عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن قصد دارد به محض رسیدن به استان حضرموت آغاز این عملیات نظامی گسترده را که با حمایت عربستان و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس صورت می‌گیرد، با هدف کنترل بر استان‌هایی که در دست جنبش انصارالله (شیعیان حوثی) است اعلام کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: اطلاعات امنیتی و نظامی که به دست آمده نشان می‌دهد که کشورهای ائتلاف طوفان قاطع آمادگی امنیتی و نظامی خود را بالا برده و قصد دارند امروز ( جمعه) که مصادف با بیست و پنجمین سالروز وحدت یمن است، آغاز این عملیات را اعلام کنند.

این منبع افزود: صدها سرباز و افسر از صنعاء و استان‌های یمن به مأرب و حضرموت رسیده اند تا به ارتش جدید بپیوندند و علیه حوثی‌ها عملیاتی را آغاز کنند.همچنین مرزهای عربستان و یمن شاهد تحرکات غیرعادی است و از چند روز پیش تجهیزات نظامی زیادی در مرزها برای آغاز عملیات زمینی مستقر شده است.

انتهای پیام

کد N831365

وبگردی