آفتاب
با پایان مرحله نهایی

ستارگان قرآنی ایران بر بام جهان اسلام ایستادند

ستارگان قرآنی ایران بر بام جهان اسلام ایستادند

با پایان یافتن مرحله نهایی سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نفرات برتر این مسابقات مشخص و نماینده‌های کشورمان در دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم، رتبه نخست را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در رشته حفظ کل پس از حجت‌الاسلام «محمدمهدی رجبی» که رتبه نخست را کسب کرد به ترتیب؛ عبدالله الرفاعی از لیبی، اساکامامودو حسن از نیجر، ابوبکر علس موسی از اوگاندا و آدم حسن حسین از سومالی به ترتیب رتبه‌های بعدی را بدست آوردند.

همچنین در رشته قرائت نیز پس از «حسن دانش» که موفق به کسب رتبه نخست شد به ترتیب؛ محمد عبدالرحمن محمود عبدالباسط از مصر، محمد ابراهیم از پاکستان، جعفر حسیبوان از اندونزی و احمد عباس فرج از عراق حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

رقابت‌های این دوره پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در روز جمعه 25 اردیبهشت، در رشته حفظ کل قرآن در سه مرحله و رشته قرئت تحقیق در دو مرحله برگزار شد و بالاخره پنج حافظ و پنج قاری برتر در مرحله فینال رقابت کردند.

مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه، اول خردادماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
کد N830938

وبگردی