آفتاب

اهدای کتب حوزه هنری به کتابخانه‌های کانون مساجد استان ایلام

اهدای کتب حوزه هنری به کتابخانه‌های کانون مساجد استان ایلام

رئیس حوزه‌ی هنری ایلام از اهدای کتاب‌های تولیدی حوزه هنری به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی خبر داد.

«محمدعلی قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، اظهار کرد: این کتاب‌ها، تولیدات حوزه‌ی هنری استان ایلام است که به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اهدا می‌شود.

وی، با بیان این‌که بیش از 1000 جلد کتاب از تولیدات مکتوب حوزه‌ی هنری در اختیار کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد، افزود: این کتاب‌ها در 67 عنوان به همت حوزه‌ی هنری استان چاپ‌ شده که امید می‌رود مورد استفاده اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری قرار گیرد.

رئیس حوزه‌ی هنری ایلام با اشاره به این‌که تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای اهدای کتاب‌های حوزه‌ی هنری به مراکز فرهنگی و مساجد منعقد شده است، خاطرنشان کرد: می‌کوشیم که با ارتباط مناسب با کانون‌های مساجد استان زمینه‌ی بیشتری برای همکاری در خصوص مطالعه و کتاب‌خوانی فراهم شود.

قاسمی، یادآور شد: این تعداد کتاب در زمینه و موضوعاتی از قبیل ادبیات، دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در قالب شعر، داستان و کتاب است و می‌تواند زمینه‌ی آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان مسجدی را به ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب فراهم کند.

وی، خاطرنشان کرد: هدف از این فعالیت، بسط و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، فرهنگ و ادبیات و ارزش‌های اسلامی، نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری است.

رئیس حوزه‌ی هنری ایلام، گفت: کتابخانه‌های عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هم‌اکنون از فعالیت‌های خوبی برخوردار هستند و موجب حضور جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه و حضور در مساجد می‌شود.

قاسمی، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های عمومی کانون‌ها ظرفیت مناسبی در راستای گسترش فعالیت‌های کتاب‌خوانی و مطالعه در سطح جامعه است.

انتهای پیام

کد N820179

وبگردی