آفتاب

ادامه پیروزی نیروهای ارتش و مقاومت در مرزهای شرقی لبنان با سوریه

ادامه پیروزی نیروهای ارتش و مقاومت در مرزهای شرقی لبنان با سوریه

یگان هایی از ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان بعد از تعقیب و رصد تروریست ها، پیروزی بزرگی در شهر «القلمون» به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که در درگیری ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان با تروریست ها در بلندی های «عرسال»، نیروهای سوریه توانستند بر این منطقه از دو سمت لبنان و سوریه مسلط شوند.
آنها همچنین با به دست گرفتن کنترل گذرگاه «صهریج»، بلندی های «عسال ورد» سوریه را به منطقه «بریتال» لبنان متصل کردند که در پی این اقدام، افراد مسلح از این مناطق عقب نشینی کردند.
در همین حال منابع خبری گزارش دادند که با انفصال بلندی های عرسال لبنان از منطقه زبدانی سوریه و سرگایا و مضایا، تروریست ها به مناطق مختلف پراکنده شدند. این موفقیت بدون هیچ گونه تلفات در نیروهای انسانی سوریه محقق شد. این در حالی است که تعداد کشته های تروریست ها در چند روز گذشته به ده ها نفر رسیده که بیشتر آنها از گروهک تروریستی «جبهة النصره» بودند و دهها تجهیزات نظامی آن ها نیز منهدم شد.
گزارش ها حاکی است این تحولات و خسارت ها وارده باعث ایجاد نگرانی و آشفتگی در صفوف تروریست ها شده است. از جمله مناطق آزاد شده می توان به البترا، زند التنور، الوشن، قبع الديشارة، وادي الصغير، جبل المنار، حرف الدقرات، قبع الخمرة، رام الحلاقين غربی و شرقی، الموادين، الديشارة و قرنة النحلة اشاره کرد.

 

کد N815360

وبگردی