آفتاب

روایت رسانه سعودی از دفاع یمن در برابر تجاوز عربستان

روایت رسانه سعودی از دفاع یمن در برابر تجاوز عربستان

یک شبکه تلویزیونی عربستان سعودی مدعی شدند نیروهای یمنی در حمله خمپاره ای اخير خود به جنوب عربستان، موجب آسيب رسيدن به يک مسجد شده اند.

به گزارش خبرگزاري مهر، شبكه خبري العربيه با انتشار گزارشي مدعي شد كه نيروهاي أنصار الله در حمله خمپاره اي اخير خود به منطقه «نجران» در جنوب عربستان كه روز گذشته رخ داد، به يک مسجد آسیب رسانده اند.
اين شبكه با انتشار تصاوير ناواضح از ساختماني در حال آتش گرفتن، مدعي شد كه اين تصاوير مربوط به آتش گرفتن يک مسجد بر اثر پرتاب خمپاره توسط نيروهاي أنصار الله است. العربيه همچنين تصوير يك سوراخ 25 سانتي متري را نشان داد و مدعي شد كه اين حفره نيز بر اثر پرتاب خمپاره توسط أنصار الله به وجود آمده است.

این ادعای مضحک در حالی از سوی این رسانه معلوم الحال مطرح می شود که جنگنده های سعودی طی چندین هفته حمله به شهرهای یمن، جان هزاران زن و کودک بی گناه را گرفته و دهها مسجد، مرکز درمانی و صدها خانه را ویران کرده اند.
لازم به ذكر است با فرض درست بودن ادعاي شبكه العربيه، اين پرسش مطرح مي شود كه چرا اين رسانه حتي يک خبر يا تصوير از آتش زدن، تخريب و منهدم كردن بيش از 150 مسجد و حسينيه در بحرين را كه توسط نيروهاي رژيم آل خليفه با همكاري، حمايت و پشتيباني آل سعود انجام شد، پخش نكرد؟

 

کد N813918

وبگردی