آفتاب

شورای امنیت توقف حملات به اردوگاه یرموک را خواستار شد

شورای امنیت توقف حملات به اردوگاه یرموک را خواستار شد

شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از ارائه گزارش "استفان دی میتسورا" فرستاده این سازمان به سوریه درباره اوضاع اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک" در نزدیکی دمشق، خواستار توقف حملات به این اردوگاه شد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از ارائه گزارش "استفان دی میستورا" فرستاده این سازمان به سوریه درباره اوضاع اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک" در نزدیکی دمشق، خواستار توقف حملات به این اردوگاه شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، "ریموندا موموکایتی" رئیس شورای امنیت و نماینده دائم لیتوانی در سازمان ملل که کشورش ریاست دوره ای این شورا طی ماه جاری را برعهده دارد، خاطر نشان کرد که اعضای شورای امنیت پس از شنیدن گزارش دی میتسورا درباره اوضاع اردوگاه یرموک، خواستار توقف حملات به این اردوگاه شدند.

وی افزود: شورای امنیت باید کانال های امنی برای خروج غیرنظامیان از اردوگاه یرموک و نیز حفظ جان افرادی که به هر دلیلی ترجیح داده اند در داخل این اردوگاه بمانند، ایجاد کند.

گفتنی است که دی میتسورا از امروز (سه‌شنبه) رایزنی‌های خود را با طرف‌های مختلف سوری و بین المللی برای حل بحران سوریه آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N811691

وبگردی