آفتاب
سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران اعلام کرد

تعیین زمان رسیدگی به سومین بخش پرونده تعاونی مسکن اداره برق

تعیین زمان رسیدگی به سومین بخش پرونده تعاونی مسکن اداره برق

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از رسیدگی به سومین بخش پرونده تعاونی مسکن برق در ۱۹ اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: رسیدگی به سومین بخش پرونده تعاونی مسکن برق، 19 اردیبهشت ماه به ریاست قاضی مدیرخراسانی در شعبه 76 دادگاه کیفری انجام می‌شود.

وی درباره اینکه آیا احکام دو بخش دیگر پرونده برق صادر شده یا به صورت یکجا حکم این پرونده صادر می شود؟ گفت: باید ببینیم که تصمیم هیات قضایی در این زمینه چیست. اگر احکام دو بخش دیگر این پرونده آماده باشد می توانند رای را صادر کنند، سپس بخش سوم پرونده را رسیدگی کنند؛ در غیر این صورت ممکن است تصمیم دیگری اتخاذ کنند.

بر اساس این گزارش، پیش از این قاضی سیامک مدیر خراسانی به خبرنگار ایسنا گفته بود که به دلیل پرحجم بودن بخش دوم پرونده صدور حکم برای آن سه الی چهار ماه زمان می‌برد.

بخش اول پرونده تعاونی مسکن اداره برق حدود 5000 شاکی داشت و در بخش دوم این پرونده بیش از 4000 شاکی وجود دارد.

اوایل مهرماه سال 92 رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران در دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی آغاز و حدود 25 جلسه رسیدگی برگزار شد. 19 آبان ماه نیز اولین جلسه رسیدگی به بخش دوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق درباره کلاهبرداری به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است. رسیدگی قضایی به پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران از سال 82 در دادسراهای مختلف آغاز شد و در این زمینه پرونده‌هایی در دادسراهای نواحی 6 و 12 مطرح شده بود که با توجه به کثرت و حجم شکات و مالباختگان کلیه پرونده‌ها تجمیع و پرونده به دادسرای ناحیه 6 ارجاع که پس از صدور قرار مجرمیت پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

انتهای پیام

کد N806251

وبگردی