آفتاب

جشنواره فرهنگی و هنری مراکز آموزش عالی برگزار می شود

جشنواره فرهنگی و هنری مراکز آموزش عالی برگزار می شود

دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور به منظور دستیابی به یافته های فرهنگی، ادبی، هنری و خلاقانه کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها برگزار می شود.

مهندس محمد هادی عسگری معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اعلام خبر فوق افزود: این جشنواره در راستای گسترش تفکر خلاق و نوآورانه و فراهم آوردن زمینه ای برای بروز و ظهورخلاقیت و ارتقای توانمندیهای کارشناسان شاغل در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی کارشناسان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شامل بخش های قرآنی (قرائت، ترتیل،تحقیق و حفظ)، هنری(عکس، نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، طراحی پوستر و موسیقی) بخش فیلم(فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر و موبایل فیلم)، ادبی(داستان بلند، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه و شعر)، مقاله نویسی(مقالات علمی و ترویجی) بخش کارآفرینی فرهنگی و ایده های فرهنگی می شود.

عسگری افزود: فراخوان این جشنواره از اول اردیبهشت ماه به دانشگاه ها ابلاغ شده و مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه در نظر گرفته شده است و در مرداد ماه سال جاری اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: میزبان برگزاری این جشنواره معاونت فرهنگی دانشگاه تهران بوده و دبیرخانه آن در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران دایر شده است.

انتهای پیام

کد N803418

وبگردی