آفتاب
صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان، تولیدکنندگان کیف و تعاونی مسکن قضات مقابل مجلس

تجمع دانشجویان، تولیدکنندگان کیف و تعاونی مسکن قضات مقابل مجلس

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصاد، دانشجویان دانشگاه پزشکی دانشگاه آزاد، تولیدکنندگان کیف و کفش و تعاونی مسکن قضات صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان دانشگاه علوم اقتصاد در اعتراض به ادغام با دانشگاه خوارزمی تجمع کردند و خواستار ورود مجلس و کمیسیون آموزش به این موضوع شدند.

این دانشجویان معتقدند که ادغام دانشگاه علوم اقتصادی تهران با دانشگاه خوارزمی در کرج در نهایت به ضرر دانشجویان تمام می‌شود.

مال باختگان تعاونی مسکن قضات و کارکنان محاکم عمومی و انقلاب اسلامی نیز در اعتراض به هشت سال بلاتکلیفی‌شان در مقابل مجلس تجمع کردند.

این تجمع‌کنندگان بر این موضوع تاکید دارند که در طول هشت سال گذشته پولی برای خرید زمین در کرج به تعاونی پرداخت کردند اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

تجمع دیگر مربوط به دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد و واحد بین‌الملل است که آنها نیز در اعتراض به نبود شرایط آموزشی از نمایندگان خواستار انجام کمک‌های لازم را شدند.

این تجمع‌کنندگان بر این موضوع تاکید کردند که شرایط آموزشی به ویژه در حوزه ارائه بیمارستان‌های آموزشی مورد تایید وزارت بهداشت به خوبی وجود ندارد و باید این شرایط برای تحصیل آنها فراهم شود.

چهارمین تجمع نیز مربوط به تولیدکنندگان صنعت تولید کیف و کفش است که آنها نیز به نبود نظارت بر نحوه و چگونگی تولید این محصولات اعتراض دارند.

این تجمع‌کنندگان معتقدند که در چند سال اخیر صنعت تولید کیف و کفش در انحصار افغان‌ها بوده که موجب بروز مشکلات بسیاری برای تولیدکنندگان ایرانی شده است از این رو لازم است وزارتخانه‌های مربوطه اقدامات لازم را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام دهند.

انتهای پیام

کد N802514

وبگردی