آفتاب
امیر پوردستان:

یمن زخم خورده یک ائتلاف ناجوانمردانه است

یمن زخم خورده یک ائتلاف ناجوانمردانه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که جنگ‌های مشارکتی و نیابتی چهره جدیدی از تهدیدات است، اظهار کرد: اکنون داعش و بوکوحرام به نیابت از آمریکا و اسرائیل جنایت می‌کنند و یمن زخم خورده یک ائتلاف ناجوانمردانه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در مراسم رونمایی از جدیدترین دستاوردهای سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، با اظهار این‌که امروز با چهره جدیدی از تهدیدات مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: وظیفه نیروهای مسلح این است که متناسب با این تهدیدها ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنند.

وی افزود: نیروی زمینی در این راستا گام‌های بلندی برداشته است. ما شرایط را تحلیل کرده و متناسب با شرایط تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدیدی را طراحی ‌کرده‌ایم. رزمایش محمد رسول‌الله (ص) 1 و 2 نیز با نگاه به تهدیدات جدید برگزار شد. ما در تاکتیک‌های خود به چهار مولفه تحرک، حفاظت، دقت و قدرت آتش توجه کرده و ایده‌های خود را بر اساس این 4 مولفه به محصول تبدیل می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی همچنین خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری درست در زمینه رزم زمینی یکی از دلایل موفقیت جهاد خودکفایی نیروی زمینی است. ما جوانان نخبه خود را شناسایی کرده و به مراکز آموزش عالی فرستادیم و امروز این جوانان محصولات جدیدی را برای ارتش طراحی و تولید می‌کنند. این محصولات با بودجه‌های اندکی تولید می‌شوند.

امیر پوردستان در پایان با بیان این‌که کارشناسان جهاد خودکفایی فاصله ایده تا محصول را بسیار کوتاه کرده‌اند، افزود: سیاست کلی در حوزه تحقیقات صنعتی نیروی زمینی بر اساس ارتقاء کیفی محصولات در حوزه رزم زمینی، کاهش چگالی افراد در متر مربع، جدا کردن انسان از سلاح و افزایش قدرت و دقت آتش است.

انتهای پیام

کد N791575

وبگردی