آفتاب

پیام‌های تسلیت مراجع عظام به روحانی

پیام‌های تسلیت مراجع عظام به روحانی

تعدادی از مراجع عظام با صدور پیامی درگذشت والده رییس جمهوری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت والده رییس جمهوری را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: ضمن تبریک سال نو، سالی که به نور فاطمه زهرا(س) روشن شده است، فقدان اسفناک والده محترمه را به جنابعالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض می کنم؛ خداوند روح آن مرحومه را غریق رحمت خود کند و با بانوی بزرگ اسلام محشور گرداند و به جنابعالی و به همه بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت کند.

همچنین آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت والده رییس جمهوری را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به روحانی آمده است: درگذشت والده ماجده بانوی صالحه خادمه حضرت فاطمه زهرا(س) را به جنابعالی و بستگان مکرم تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی را برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت الله موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید نیز در تماس تلفنی با رییس جمهوری مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مناسبت درگذشت والده مکرمه ایشان ابراز کرد.

این مرجع تقلید از خداوند متعال برای روح آن فقیده سعیده، طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن مرحومه، صبر، اجر و سلامتی مسالت نمود.

آیت الله شبیری زنجانی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کرد.

رییس جمهوری نیز متقابلا با آرزوی سلامتی برای آیت الله شبیری زنجانی، از ابراز همدردی وی تشکر کرد.

آیت‌الله نوری‌ همدانی با صدور پیامی درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: «سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم «دامت برکاته»

در گذشت والده محترمه رحمة الله علیها که از لحاظ تعهد و فرهنگ بالای درک انقلاب اسلامی بسیار ممتاز بوده است و در فضیلت و شایستگی همین اندازه که فرزند برومندی مانند جنابعالی را تربیت کرده‌ است، کفی بها فضلاً و فضیلتاً تسلیت عرض می‌نمایم. و از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و برای کلیه بازماندگان آن خاندان محترم صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
کد N773105

وبگردی