آفتاب
کوثری:

حکام رژیم صهیونیستی از سقوط این رژیم نامشروع در هراسند

حکام رژیم صهیونیستی از سقوط این رژیم نامشروع در هراسند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات قطعا به گونه‌ای مذاکره خواهند کرد که از سقوط رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند؛ چراکه از سقوط این رژیم نامشروع در هراسند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات قطعا به گونه‌ای مذاکره خواهند کرد که از سقوط رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند؛ چراکه از سقوط این رژیم نامشروع در هراسند.

محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس چه حزب لیکود، چه حزب کار و چه سایر تشکل‌های سیاسی این رژیم هیچ فرقی با یکدیگر ندارند که تصور شود اگر نتانیاهو به پیروزی نمی‌رسید تغییرات آن‌چنانی در سیاست‌های تجاوزگرانه و تندروی‌های این رژیم اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سیاست غیرقابل تغییری را بر علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند چون اقدامات این رژیم نامشروع پنج میلیون فلسطینی را تحت تاثیر خود قرار داده است. مساله جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی مساله‌ زیربنایی است که تغییر نخست‌وزیر در این رژیم تغییری در این مساله به وجود نمی‌آورد و یا دیدگاه سران این رژیم نسبت به مذاکرات ایران و 1+5 تغییر نمی‌کرد.

وی گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یا سایر سیاستمداران این رژیم بیشترین احساس خطر را نسبت به سقوط این رژیم نامشروع دارند به بیان دیگر ناامنی در اطراف رژیم اشغالگر قدس به ویژه در کرانه باختری، اردن، غزه، سرزمین‌های اشغالی، حزب‌الله، گروه‌های جهادی و سوریه به حدی زیاد است که سران این رژیم احساس ناامنی و سقوط دارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر انتخاب مجدد نتانیاهو به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر مذاکرات ایران و غرب، گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تا حدودی بر روی آمریکایی‌ها تاثیر دارد. اوباما و وزیر امور خارجه آمریکا چندین بار بیان کردند که امنیت رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین سیاست‌های آمریکاست؛ بنابراین آمریکایی‌ها در مذاکرات قطعا به گونه‌ای مذاکره خواهند کرد که از سقوط رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

وی معتقد است: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فشار خود بر دولت آمریکا با هدف جلوگیری از سقوط رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به تاثیر انتخاب مجدد نتانیاهو بر سرزمین‌های اشغالی و تداوم تندروی‌ها و وحشی‌گری‌های این رژیم، گفت: نتانیاهو برای جبران شکست‌های گذشته رژیم صهیونیستی در مبارزه با گروه‌های جهادی و حزب‌الله قطعا اقداماتی را تدارک خواهد دید اما باید توجه داشت که این رژیم پوشالی نمی‌تواند همچون گذشته جنایت‌های ضدبشری خودش را به راحتی گذشته دنبال کند، مگر این‌که بخواهد به سیم آخر بزند و همه پل‌های پشت سرش را خراب کند.

انتهای پیام

کد N772146

وبگردی