آفتاب
قره شیخلو:

اصلی‌ترین وظایف ما افزایش سهم قرآن در رسانه‌ها است

اصلی‌ترین وظایف ما افزایش سهم قرآن در رسانه‌ها است

رییس سازمان دارالقران گفت: اصلی‌ترین وظیفه ما افزایش سهم قرآن در رسانه است؛ چراکه تبلیغات بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی قره شیخلو عصر روز سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی و تقدیر از فعالان رسانه‌ای در عرصه قرآن با اشاره به لزوم امانتداری در حوزه‌های اطلاع‌رسانی اظهار کرد: مسئولان برای ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌ها باید علاوه بر رعایت اخلاق تمامی جوانب را در نظر بگیرند و اگر ضعف و نقصی هم در دستگاه وجود دارد آن را بپذیرند و برطرف کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که «باید سهم قرآن را در رسانه‌ها افزایش بدهیم» گفت: انعکاس اخبار قرآنی فرصتی است برای رشد سهم قرآن در رسانه‌ها؛ بنابراین رسانه‌ها برای این‌که فعالیت‌های قرآنی را افزایش بدهند باید از توانمندی‌های رسانه خود بهره ببرند و در راستای توسعه اخبار قرآنی گام‌هایی را بردارند تا اخبار قرآنی نیز همچون اخبار سایر حوزه‌ها در روز چندین بار منعکس و مورد بازدید قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای پیشرفت در عرصه قرآنی باید متناسب با امکانات پیش برویم . باید واقعیت‌های جامعه را بسنجیم و ببینیم چقدر امکانات در اختیار داشته‌ایم و بنا به آن امکاناتی که داشته‌ایم از خودمان انتظار داشته باشیم. ما برای این‌که بتوانیم از توانمندی‌های خود در عرصه فعالیت‌های قرآنی بهره ببریم هنوز فاصله زیادی داریم.

قره شیخلو فعالیت‌های سازمان دارالقرآن در سال جاری را متوسط ارزیابی کرد و در پایان گفت: مجموعه سازمان دارالقرآن متعلق به نظام است و با تجربه بیش از 3 دهه در ارتقای امور قرآنی فعالیت می‌کند که امیدواریم سال آینده بتوانیم با بهره‌گیری از نظرات فعالان قرآنی خدمات بهتری ارائه بدهیم.

انتهای پیام

کد N771287

وبگردی