آفتاب

سازمان بازرسی به‌دنبال عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حفظ محیط‌زیست

سازمان بازرسی به‌دنبال عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حفظ محیط‌زیست

به دنبال تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار مسوولان و دست‌اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط‌زیست و تصریح رییس قوه قضاییه مبنی بر پیگیری فرامین یاد شده، رییس سازمان بازرسی کل کشور در بیانیه‌ای، رسیدگی به موارد مطرح‌ شده را در قالب تدوین برنامه‌ای در سازمان بازرسی خواستار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن بیانیه یادشده به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام و تحیت خدمت همکاران پرتلاش سازمان بازرسی کل کشور، در واپسین روزهای سال و در ایام رهسپار شدن طبیعت به‌سوی نو شدگی و طراوت و نشاط، رهبری با درایت انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مسوولان، بر لزوم حفاظت از طبیعت به‌عنوان وظیفه‌ای دینی و انسانی تأکید کردند.

سازمان بازرسی کل کشور، تقارن صدور فرامین یاد شده با بیداری طبیعت را به فال نیک گرفته و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص چالش‌های زیست‌محیطی را در قالب برنامه‌هایی دقیق و اجرایی، در دستور کار مطالعاتی و عملیاتی این سازمان در سال آتی قرار می‌دهد.

این‌جانب امیدوارم با هم‌فکری و تلاش همکاران سازمانی، در این مورد نیز همانند برنامه اقتصاد مقاومتی، نظرات، پیشنهادها و توصیه‌های علمی تخصصی سازمان بازرسی کل کشور، مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و پاسخی مقبول به فراخوان حفظ طبیعت و منابع آن از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی باشد.

ناصر سراج

رییس سازمان بازرسی کل کشور»

انتهای پیام

کد N762117

وبگردی