آفتاب

آغاز انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در خارج

آغاز انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در خارج

98 دفتر نمایندگی رژیم صهیونیستی در خارج امروز (چهارشنبه) کار رای گیری از صهیونیست‌های مقیم کشورهای دیگر جهان در راستای انتخابات پارلمانی این رژیم را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، عملیات رای گیری انتخابات پارلمانی این رژیم در دفاتر نمایندگی دیپلماتیک "اسرائیل" در کشورهای مختلف جهان آغاز شد.

رادیو رژیم صهیونیستی جمعیت صهیونیست‌های واجد شرایط رای در خارج را 6250 نفر اعلام کرد که اکثر آنها را شخصیت‌های دیپلماتیک و کارمندان سفارتخانه‌ها و دفاتر دیپلماتیک این رژیم تشکیل می‌دهند.

این منبع صهیونیستی خاطرنشان کرد که پس از پایان روند رای گیری، صندوق‌های رای به داخل فلسطین اشغالی انتقال داده خواهند شد تا در مراکز وابسته به کمسیون مرکزی انتخابات اسرائیل نگهداری شوند و پس از پایان رای گیری در داخل بازگشایی شده و کار شمارش آنها آغاز شود.

گفتنی است که انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در داخل اسرائیل در تاریخ 17 مارس جاری برگزار خواهد شد و رقابت شدیدی میان احزاب صهیونیستی و به ویژه ائتلاف "اردوگاه صهیونیستی" و حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی اسرائیل جریان دارد و نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از برتری اردوگاه صهیونیستی بر حزب لیکود است.

انتهای پیام

کد N755273

وبگردی