آفتاب

تاکید لاریجانی بر اهتمام ویژه به بودجه آموزش و پرورش

تاکید لاریجانی بر اهتمام ویژه به بودجه آموزش و پرورش

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمیسیون تلفیق توجه ویژه‌ای به بودجه آموزش و پرورش داشته گفت که همچنان این آمادگی وجود دارد تا رئیس کمیسیون تلفیق به این عزیزان کمک کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد مهدی زاهدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس گفت: امروز تجمع فرهنگیان مقابل مجلس انجام گرفت که بنده به عنوان رئیس کمیسیون به دستور نمایندگان در جمع آنها حضور پیدا کردم.

وی ادامه داد:این عزیزان سه گلایه داشتند، یکی تبعیض بی رویه در برخی از دستگاهها همچنین کم بودن حقوق بازنشستگان و عدم اجرای نظام رتبه‌بندی.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: در بحث رتبه بندی معلمین در خرداد سال جاری طرح یک فوریتی را تنظیم کرده و به صحن مجلس آوردیم که نماینده دولت با آن مخالفت کرده و گفتند باید اجازه دهیم دولت آن را تحت لایحه‌ای به مجلس تقدیم کنیم.

زاهدی با بیان اینکه مجلس در آن زمان به دولت اعتماد کرد و رای نداد و با دولت همراه شد تصریح کرد: هنوز آن لایحه به مجلس نیامده و بنده همیشه در خصوص این موضوع تذکر دادم و امیدواریم دولت هر چه سریعتر این لایحه را تقدیم مجلس کند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در خصوص این تذکر نیز گفت: انشاء الله دولت هر چه سریعتر لایحه‌ی رتبه بندی را به مجلس آورده و وزارت آموزش و پرورش آن را پیگیری می‌کند. مجلس و کمیسیون تلفیق نیز به بودجه‌ی آموزش و پرورش توجه خاصی داشتند و باز هم آقای تاج گردون توجه داشته باشند که اگر امکانی دارد به این عزیزان کمک شود چرا که این آمادگی وجود دارد.

انتهای پیام

کد N750821

وبگردی