آفتاب

پوتین: روسیه همواره برای فشارهای خارجی واکنشی مناسب دارد

پوتین: روسیه همواره برای فشارهای خارجی واکنشی مناسب دارد

رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد: مسکو همواره واکنش مناسب برای هرگونه فشار از خارج را پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه راشاتودی، "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهوری روسیه در مراسمی پیش از بزرگداشت روز "مدافع سرزمین پدری" گفت: هیچ‌کس تصورش را هم نباید بکند که احتمال برتری نظامی بر روسیه وجود دارد یا اینکه حتی بتواند بر روسیه فشار بیاورد چون همواره یک واکنش مناسب برای چنین برنامه‌های عجولانه‌ای وجود دارد.

وی افزود: سربازان و افسران روس همواره ثابت کرده‌اند که آماده انجام فعالیت‌های کاملا دقیق، منسجم و حرفه‌ای هستند و روسیه همواره ارتش آماده و با تجربه داشته که توانسته به خوبی عمل کند.

روز مدافع سرزمین پدری یک جشن سالانه است که 23 فوریه برگزار می‌شود و در آن یاد افراد یا افرادی که در ارتش خدمت کرده یا می‌کنند، گرامی می‌دارند.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین گفت: در سال‌های اخیر کارها و اقدامات زیادی در کشور برای تقویت و بهبودی تاثیر ارتش و نیروی مسلح صورت گرفته است. برنامه گسترده مسلح کردن مجدد ارتش و نیروی دریایی به صورت موفقیت‌آمیزی تحقق یافته و شامل تحول و پیشرفت در حوزه هوا-فضا و نیروی اتمی است. من هر کاری که در توانم باشد برای رشد ارتش روسیه انجام می‌دهم.

ولادیمیر پوتین همچنین قول داد تا این برنامه با هدف ایجاد شرایط مناسب برای ارتش از جمله تامین مسکن نیروهای مسلح و تحول در خدمات اجتماعی و سلامت ادامه دهد.

انتهای پیام

کد N736638

وبگردی