آفتاب
قاضی‌پور در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 94:

لایحه بودجه انضباط مالی ندارد/ احتمال ظهور بابک‌ زنجانی‌ها

لایحه بودجه انضباط مالی ندارد/ احتمال ظهور بابک‌ زنجانی‌ها

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه 94 هیچ انضباط مالی در نظر گرفته نشده، گفت: در این بودجه هیچ توجهی به اشتغال جوانان، حمایت از تولید ملی و برخورد با واردکنندگان نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 94، اظهار داشت: متاسفانه در بودجه سال آینده کشور نیز بودجه مناسبی برای بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه 94 بر اساس سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی و اقتصاد مقاومتی نوشته نشده است، افزود: متاسفانه در این لایحه، بودجه نهاد ریاست جمهوری در حالی که انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان را پیش رو داریم، بسیار افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این لایحه به آموزش و پرورش توجه نشده و شان و منزلت معلمان در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: متاسفانه تعیین حقوق کارگران در این لایحه مورد ظلم قرار گرفته و نیز در لایحه بودجه سال آینده به بازنشستگان کشوری و لشگری توجه جدی نشده است.

قاضی‌پور با بیان اینکه احکام دائمی که قرار بود در بودجه نیاید، مجددا در لایحه گنجانده شده که این موضوع به نفع سرمایه‌داران است، اظهار داشت: در لایحه مورد نظر نیز به اشتغال جوانان تحصیلکرده و دو شغله‌ها هیچ توجه جدی نشده است.

وی با بیان اینکه در لایحه مورد نظر قیمت نفت 40 دلار در نظر گرفته شده در حالی که نفت در شرایط فعلی 52 دلار فروخته می‌شود، افزود: در لایحه، تکلیف درآمد مازاد از فروش نفت با توجه به اینکه انتخابات مجلس را پیش رو داریم، مشخص نیست و این نشان‌دهنده بی‌انضباطی مالی در این لایحه است و با تحقق این لایحه، ما شاهد ظهور شهرام جزایری‌ها و بابک ‌زنجانی‌های جدید خواهیم بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در این لایحه هیچ انضباط مالی برای برخورد با واردکنندگان، حمایت از تولید ملی و افزایش اشتغال جوانان وجود ندارد.

کد N726893

وبگردی