آفتاب
نجابت در گفتگو با مهر:

بودجه مقاومتی ضریب امنیت اقتصاد را افزایش می دهد

بودجه مقاومتی ضریب امنیت اقتصاد را افزایش می دهد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بودجه 94 را بودجه ای متعارف خواند و گفت: بودجه مقاومتی دارای خلاقیت انقلابی است و از تعطیلی مسائل غیر ضروری و توجه به مسائل ضروری ابایی ندارد.

حسین نجابت در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص بررسی کلیات لاحیه بودجه گفت: کلیات لایحه بودجه قابل قبول است اما انتظار ما اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کار انقلابی در این زمینه بود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ضریب امنیتی اقتصاد کشور را در مقابل تحریم ها و نوسانات بازار جهانی بالا می برد.

وی با انتقاد از اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی در بودجه سال 94 لحاظ نشده است گفت: لایحه بودجه 94 در روندی کاملا عادی و با توجه به سطح درآمدهای کشور نوشته شده است مجلس نیز در همین راستا همزمان با کاهش قیمت نفت 18 هزار میلیارد دلار از درآمدهای نفتی در لاحیه بودجه را کاهش داد.

نجابت تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی ایجاب می کند با برنامه های انقلابی و روند متفکرانه لایحه بودجه تنظیم شود، اقتصاد مقاومتی از حذف برخی مسائل غیر ضروری و اولویت دار کردن مسائل ضروری ابایی ندارد اما بودجه امسال اینگونه تنظیم نشده است.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه ابتکار و خلاقیت انقلابی از اقتصاد مقاومتی داریم گفت: متاسفانه بودجه امسال طبق این اصول نوشته نشده و کارشناسی متعارف بوده و به همین اندازه نیز قابل قبول است.

به گزارش مهر بررسی کلیات لاحیه بودجه سال 94 در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 

کد N726457

وبگردی