آفتاب
گزارش خبری مهر/

طنین شعار مرگ بر آمریکا همراه با نمایش ارادت به پیامبر اسلام (ص)

طنین شعار مرگ بر آمریکا همراه با نمایش ارادت به پیامبر اسلام (ص)

سنندج – امروز مردم استان کردستان همراه با سایر اقشار مردم در سراسر ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن با حضور خود در صحنه بار دیگر ضمن تجدید بعیت با آرمان های انقلاب اسلامی حمایت خود را از نظام اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر ایران اسلامی امروز مردم همیشه در صحنه کردستان در زیر بارش باران به صحنه آمدند تا بار دیگر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.

امروز و علیرغم بارش باران در مناطق مختلف استان کردستان، اقشار مختلف مردم به صحنه آمدند تا حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند و حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند.

مردم همیشه در صحنه کردستان امروز در شرایطی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری حماسی را از خود به نمایش گذاشتند که با در دست داشتن پلاکاردهای بار دیگر عشق و ارادت خود به پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) را فریاد زدند.

راهپیمایی مردم استان کردستان امروز جمعه دو از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد و اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف این استان با تجمع در میادین اصلی به خیل عظیم راهپیمائیان پیوستند و بار دیگر حمایت خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی مردم شهر سنندج از میدان آزادی این شهر آغاز شد و سپس شرکت کنندگان با طی مرسیر خیابان فردوسی، میدان انقلاب، و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی و مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

راهپیمایی مردم سنندج امروز زیربارش باران آغاز شد و با گذشت زمان نیز بر میزان شدت بارش ها افزوده شد ولی سنندجی ها همچنان در صحنه ماندند و با مشت های گره کرده بار دیگر حمایت خود از نظام اسلامی را اعلام کردند.

در راهپیمایی مردم سنندج پلاکاردهای با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست مردم قرار داشت و امسال شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار مرگ بر داعش را نیز سردادند و علاقه و ارادت خود به حضرت محمد (ص) را به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم راهپیمایی امروز سنندج جمعی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، سید احسن علوی نماینده شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

سخنران راهپیمایی امروز شهر سنندج استاندار کردستان بود که در سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز به برکت حضور مردم در صحنه است که این انقلاب در جهان می تواند از ارزشهای خود دفاع کند.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر ۱۰ مرکز شهرستان در شهرها و حتی مراکز بخش های استان کردستان نیز برگزار شده است و مردم حضوری قابل توجه در صحنه داشته اند.

کد N722192

وبگردی