آفتاب

مخالفان دیروز، حامیان امروز دمشق در برابر تروریست‌ها

مخالفان دیروز، حامیان امروز دمشق در برابر تروریست‌ها

به دنبال فروکش کردن حجم تبلیغات کشورهای متخاصم علیه سوریه، گروه‌های مخالف یکی پس از دیگری به اشتباهات خود پی‌برده و به دامان ملت و ارتش سوریه باز می‌گردند. در تازه‌ترین این موارد شبه نظامیانی که تا چندی پیش علیه دولت سوریه می‌جنگیدند، اکنون برای دفاع از پایتخت و ملت خود در کنار ارتش مقابل تروریست‌ها ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از تشکل‌هایی که توسط مخالفان پیشین نظام سوریه تاسیس شده و با جدا کردن راه خود از مخالفان، به دولت و ملت خود خدمت می‌کند، گردان "جیش الوفاء" است که نزدیک به سه ماه پیش تشکیل شده و اکنون در صف اول دفاع از دمشق، با تروریست‌های "جیش الاسلام" وارد نبردی سنگین شده است.

این گردان که توسط ارتش سوریه تجهیز شده است از شبه نظامیانی مخالفی تشکیل شده که تا یک سال پیش علیه ارتش و ملت خود سلاح به دست گرفته بودند و اکنون با پشیمانی از اقدامات گذشته خود، به جنگ با تروریست‌ها رفته‌اند تا اشتباهات پیشین خود را جبران کنند.

نقش گردان "جیش الوفاء" در واقع مقابله با "جیش الاسلام"، یکی از برجسته‌ترین گروه‌های تروریستی مخالف دولت سوریه است که در غوطه شرقی فعالیت می‌کند. این گروه تروریستی در تازه‌ترین اقدام خود علیه ملت سوریه با ده‌ها موشک مناطق مختلف پایتخت را هدف قرار داد که به کشته شدن ده‌ها غیر نظامی انجامید.

رامی عبدالرحمن، مدیر دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن قرار دارد، در همین راستا اعلام کرد که "جیش الوفاء" از روز گذشته به جنگ شدیدی با مخالفان در نزدیکی شهر "دوما" واقع در غوطه شرقی دمشق وارد شده است.

انتهای پیام

کد N718407

وبگردی