آفتاب

پلیس مکزیک 61 جسد فاسد شده کشف کرد

پلیس مکزیک 61 جسد فاسد شده کشف کرد

پلیس مکزیک پس از کشف 61 جسد فاسد شده در مخروبه‌ای که محل سوزاندن مردگان بوده، تحقیقات برای کشف علت مرگ این افراد را آغاز کرد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام پلیس مکزیک، کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این اجساد می‌تواند متعلق به قربانیان درگیری‌های مربوط به گروه‌های قاچاق مواد مخدر باشد یا به دلیل اهمال‌کاری در این مخروبه، رها شده‌اند.

این محل سوزاندن مردگان در ایالت «گوئررو» واقع است که خشونت‌های اخیر مرتبط با درگیری‌های قاچاقچیان در آنجا اتفاق افتاده است. در ماه سپتامبر نیز 43 دانشجو توسط اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر ربوده شده و به قتل رسیدند.

پلیس ایالت گوئررو اعلام کرد: عصر روز پنج‌شنبه ساکنان ساختمان‌های اطراف این مخروبه از استشمام بوی تعفن شکایت کرده و پس از بررسی‌های بیشتر 61 جسد که با آهک پوشانده شده بودند در این منطقه پیدا شدند.

طبق اعلام مقامات داخلی این ایالت در بین قربانیان، زن و کودک هم بوده‌اند اما بیشتر اجساد متعلق به مردان بزرگسال بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، طبق گفته ساکنان اطراف محل مرده‌سوزی،‌ این منطقه مدت‌ها است که تعطیل بوده و اکنون به مخروبه تبدیل شده است.

انتهای پیام

کد N714987

وبگردی