آفتاب
تویسرکانی:

محور اصلی ویژگی‌های امام راحل، رعایت حلال و حرام بود

محور اصلی ویژگی‌های امام راحل، رعایت حلال و حرام بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر اراده‌ها برای رعایت حلال و حرام جدی‌تر از گذشته باشد، پیروزی‌های انقلاب اسلامی تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات که در ستاد سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: زندگی امام خمینی علیه الرحمه در طول انقلاب دارای هزاران درس و عبرت بود.

وی ویژگی های امام را از مولفه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مجموعه ارزش ها و ویژگی‌های الهی امام به ملت منتقل شد و با انسجام امام و ملت، انقلاب به پیروزی رسید.

وی محور اصلی و منشاء همه ارزش های امام راحل را رعایت حلال و حرام دانست و افزود: امام به شدت از حرام اجتناب می کرد بطوریکه آیت الله مظاهری نقل می کند امام سه روز به خاطر غیبت کردن یک طلبه بیمار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: عرفان، معنویت و سایر ویژگی های شاخص امام از این عبودیت و رعایت حلال و حرام ایجاد شده و امروز نیز امام خامنه ای همه را به رعایت حلال و حرام در کارها و زندگی توصیه می کنند.

تویسرکانی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج از مقدس ترین مجموعه ها در جهان است، تاکید کرد: اگر اراده ها برای رعایت حلال و حرام جدی تر از گذشته باشد، پیروزی های انقلاب اسلامی تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N714414

وبگردی