آفتاب
نقش عالمان دینی در تبیین اندیشه‌های امام (ره)

سروستانی: اندیشه‌های امام(ره)، بینش درستی به جهانیان ارائه داده است

سروستانی: اندیشه‌های امام(ره)، بینش درستی به جهانیان ارائه داده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هر مقدار که از اندیشه‌های امام راحل و عالمان دینی بهره ببریم و بر روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که «امام راحل یک شخصیت علمی و مذهبی بزرگ در تاریخ معاصر بود و از اول انقلاب تاکنون شاهد نشر اندیشه‌های امام در کشور بوده‌ایم» اظهار کرد: دیدگاه‌ها و اندیشه‌های امام می‌تواند برای تمام نسل‌ها به خصوص نسل جوان مفید باشد.

وی افزود: اندیشه‌های امام راحل همچنین در مجامع بین‌المللی بسیار تاثیرگذار بوده و توانسته بصیرت و بینش درست و اسلامی به جهانیان ارائه بدهد. امام از لحاظ علمی و عملی یک سیره‌ای دارد که می‌تواند برای اقشار مختلف به ویژه نسل جوان جذاب و موثر باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: به نظر می‌رسد آنگونه که وظیفه ما ایجاب می‌کرده چه در سطح مراکز آموزشی و چه در سایر مراکز هنوز نتوانسته‌ایم این اندیشه‌های تابناک را به خوبی تبیین کنیم. ما باید در محورها و مقاطع مختلف آموزشی و تحصیلی از اندیشه‌های امام بهره ببریم و مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باید از کتاب‌های ارزشمند و محوری امام بهره ببرند.

سروستانی افزود:‌ نه تنها سیره امام بلکه اندیشه‌های مقام معظم رهبری که یک شخصیت استثنایی است باید برای نسل جوان بازگو شود چرا که بازگو کردن و نشر این اندیشه‌ها و سیره‌ها می‌تواند چراغ راه نسل جوان باشد و هر مقدار که از اندیشه‌های امام راحل و عالمان دینی بهره ببریم و بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم نتیجه بهتری را در مورد تمام مسائل در سطح جامعه و جهان ببینیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ما در این سازمان در راستای تبلیغ اندیشه‌های امام در بخش‌های مختلف برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی داریم. همچنین نشست‌ها و گفتمان‌های علمی و تخصصی زیادی را برای تبیین اندیشه‌های امام برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N713859

وبگردی