آفتاب
حجت الاسلام یعقوبی:

انقلاب اسلامی ایران غبار مظلومیت از چهره اسلام زدود

انقلاب اسلامی ایران غبار مظلومیت از چهره اسلام زدود

بجنورد- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: یكی از خدمات انقلاب اسلامی ایران، زدودن غبار مظلومیت از چهره اسلام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی دوشنبه شب در جمع مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی هویت انسان ها را به آنان بازگرداند و غبار مظلومیت را از چهره اسلام زدود.

وی گفت: دهه فجر در تاریخ ملت ثبت شد تا هویت خود را در دنیا به اثبات برساند و به همه نشان دهد که مردم ایران با هویت دینی خود بساط ظلم و جور ستم شاهی را برچیدند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینكه قبل از انقلاب استعدادهای ملت ما خفته بود افزود: قبل از انقلاب قرآن نقشی در زندگی سیاسی و اجتماعی ملت ما نداشت و اسلام در حاشیه زندگی مردم قرار گرفته بود.

وی تصریح كرد: اسلام قبل از انقلاب اسلام فردی و حاشیه ای بود اما امام خمینی(ره) گوهر ناب اسلام را به دنیا معرفی و اسلام را به تمام شئونات زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... وارد کرد.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه عنوان كرد: كسی كه ولایت فقیه را قبول ندارد در خط امام قرار ندارد چراكه خط امام تبلورش در خط مستقیم ولایت فقیه و رهبری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه این دیدار از برگزاری هزار عنوان برنامه توسط ستاد گرامیداشت دهه فجر استان همزمان با این ایام خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری گفت: ۹۰ درصد برنامه های ایام الله دهه مبارك فجر به صورت مردمی برگزار می شود.

کد N707908

وبگردی