آفتاب

سرمربی تکواندوی ورامین: یک تیم ایرانی قهرمان باشگاه‌های آسیا می‌شود

سرمربی تکواندوی ورامین: یک تیم ایرانی قهرمان باشگاه‌های آسیا می‌شود

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: رقبای اصلی تیم ما در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های ایرانی هستند و به طور حتم در این رقابت‌ها یک تیم از ایران قهرمان خواهد شد.

پیام خانلرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ما برای شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آغاز شده است. این اردو قرار بود زودتر شروع شود که به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا در 5 وزن در خانه تکواندو و تهران برگزار خواهد شد. در اردوی آماده‌سازی ما 10 تکواندوکار حضور دارند که 5 نفر از آن‌ها به عنوان ذخیره شرکت خواهند داشت. تیم شهرداری ورامین به همراه دانشگاه آزاد و مقاومت نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند.

خانلرخانی با اشاره به پیوستن بازیکن کمکی به تیم شهرداری ورامین برای مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: 3 بازیکن کمکی به تیم ما محلق خواهند شد و حضور فرزان عاشورزاده و محمد کاظمی در تیم ما حتمی شده است. حضور بازیکن سوم فعلا قطعی نشده است.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان بیان کرد: رقابت اصلی ما با باشگاه‌های ایرانی است. می‌خواهیم نایب قهرمان سال گذشته را به قهرمانی تبدیل کنیم. تیم قهرمان به طور حتم یک تیم از ایران خواهد بود.

انتهای پیام

کد N703678

وبگردی